جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

حمل:
21مارچ تا21اپریل

آج کا دن آپ کے لیے بہت اچھا ثابت ہو سکتا ہے آپ کے وہ تمام کام جو کافی عرصہ سے رکے ہوئے تھے آج پایہ تکمیل تک پہنچ سکتے ہیں۔دیرینہ آرزو پوری ہونے کے امکان روشن ہیں ۔

ثور:
22اپریل تا20مئی

صدقہ و خیرات کرتے رہنا آپ کے لیے کافی بہتر ہے آج کل حالات بالکل بھی آپ کے لیے ساز گار نہ ہے اچھے بھلے دوست بھی مخالفت پر آمادہ ہو سکتے ہیں۔

جوزا:
21مئی تا21جون

مایوسی کے اندھیرے اجالوں کی دیرینہ چادر تلے دم توڑ سکتے ہیں ہمت و استقلال کی بنیادوں پر خود کو ابھارنے کی کوشش کیجیے کامیابی ہوسکتی ہے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

حتیٰ الامکان شریک حیات سے تعاون کیجیے سیروتفریح کے مواقع میسر آ سکتے ہیں دیرینہ آرزو پوری ہونے کے امکان روشن ہیں ،محتاط رہنے کی ضرورت ہے۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

آج کے دن اگر آپ ہاتھ دھرے بیٹھے رہے تو یقینا آپ اپنی زندگی کا بہترین دن ضائع کر جائیں گے لہٰذا کچھ نہ کچھ کرتے رہے تاکہ بعد میں پچھتانا نہ پڑے۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

مایوسی کے خود ساختہ خول سے باہر آکر دیکھیں ایک نئی دنیا آپ کی منتظر ہے عشق و محبت کے معاملات میں مایوسی کا سامنا ہو سکتاہے۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

بزرگان روحانی سے خصوصی فیض حاصل ہو سکتا ہے بہتر ہے کہ آپ اپنے خیالات کی اصلاح کرواتے رہے تاکہ دنیا کے ساتھ عاقبت بھی سنور سکیں۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

آپ نے ہمارے گزشتہ دیے ہوئے مشوروں کو نہیں مانا اب نتیجہ آپ کے سامنے ہیں لہٰذا ہر معاملے میں جذباتیت کا مظاہرہ کرنے کے بجائے ٹھنڈے دل و دماغ سے ہر فیصلہ کیجیے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

اپنا گھریلو بجٹ بناتے وقت شریک حیات کی آمدنی کو مدنظر رکھ لیجیے تاکہ بعد میں کسی مشکل یا پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے۔احتیاط کی اشد ضرورت ہے۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

عشق و محبت کے میدان میں گھوڑے بھگانے کا کوئی فائدہ حاصل نہ ہو سکے گا لہٰذا خود کو ان چکروں سے دور ہی رکھیں تو بہتر ہے۔محتاط رہنے کی سخت ضرورت ہے۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

آج کا دن ہر لحاظ سے آپ کے لیے بہتر ثابت ہو سکتا ہے آپ کے وہ تمام کام جو کافی دیر سے رکے ہوئے تھے پورے ہو سکتے ہیں اور آپ ذہنی طور پر کافی فریش محسوس کریں گے۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

یہ بات اپنی جگہ درست ہے کہ آپ جو چاہتے ہیں وہ ہو نہیں پاتا اس کے باوجود ہم یہی کہیں گے کہ آپ صبروتحمل کا دامن ہاتھ سے نہ چھوڑیں بلکہ صحیح وقت کا انتظار کریں۔

The post جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا appeared first on ایکسپریس اردو.

You might also like